Hasta ve hasta yakınlarından en sık duyduğumuz boş laflar ve kurnaz hastalar.

Radyasyonu plaj
Plajda radyasyon keyfi 

Eminim çoğunuz duydunuz bu lafları. Bazıları sıra beklemekten kızarlar. Bazılarıııı...yok sanırım çoğu sıra beklemekten kızarlar.
Bir de kızmayanlar vardır. Ricada bulunanlar onların da ayrı sözleri vardır. Henüz öğrenci olanlara ön bilgi olsun.
Aklıma gelenleri tek tek sıralıyorum.

"Benim vergilerimden geçiniyorsun. Maaşını ben veriyorum ben!" 

Ulan sanki ülkede sadece ikimiz yaşıyoruz. Senin ödediğin vergiden bana düşen bir ₺ bile değil belki. Sana beş katını vereyim beni rahat bırak.

"Ya sabahtan bekliyorum benden sonra gelenlere torpil yapıyorsun hemen alıyorsun." 

He ya zaten hepsi bizim aşiretten.

"Oğlumu okula yetiştirmem gerekiyor hemen çek beni gönder." 

Buna diyecek birşey bulamıyorum duymamazlıktan gelmeye çalışıyorum.

Bizi doktor gönderdi. 

Diğerlerini kırıkçı bedo gönderdi zaten.

Hocam doktor dedi ki hemen git çektir gel. 

Bu hızda vesikalık çekilmiyor.

Hocam doktor beni bekliyor çekte gideyim hemen. 

Diğerlerini bakkal bekliyor sanki.

Benim sıramın gelmesine daha çok var mı?

Ablacım fişinde yazıyor işte sıra numaran.

Hocam bana bi film çek ama bele yakışığli olsın. 

He he sana full HD 3D çekerim.

Benim randevu saatim geldi başkalarını alıyorsun. Beni çağırmıyorsun. 

Abla burası röntgen. MR olmasın seninki.

Doktor film istedi ama ben istemiyorum. 

Eee niye geldin abla.

Bizi yukarıdan gönderdiler. 

Gökten mi?

Evde çocukları yalnız bıraktım oğlum beni hemen çek gideyim. 

Abla çocukları da getirseydin.

Ben belediye başkanıyım. 

Sıranı bekle. 

Ben hamileyim zararlı mı. 
Abla heryere yazılı zaten. 
Olsun yine de sorayım dedim. 
!?!!! *, ":

Hocam merhaba. Kusura bakma girdim içeri öyle ama iş yerinden bekliyorlar sen beni çaktırmadan çek gizliden arka kapıdan kaçarım ben zaten akciğer çekilecek, hade babam kırma beni. 

Çok uyanıksın abi. Ama kıramam seni, acele nefesini tut sonra kaybol. 

Hocam doktor felankes gönderdi beni, ben onun kuzeniyim. Beni bekliyor. 

Dr.  felankesi tanımıyorum. Sıran geldiğinde gelirsin hacı. 

Sen beni bekletemezsin böyle mecbursun bana bakmaya. Seni şikayet ederim. 

Asıl ben seni şikayet ederim.